1- Jag har beställt taxi, men fick inte bekräftelse! Vad ska jag göra nu?

Din bekräftelse kan ha hamnat i  skräppostmappen.
Om mailet inte finns där och du har angett rätt e-mail, ring till vår BC (beställningscentralen) för att vara säkert på att du har beställt din resa!

2- Jag har glömt en sak i bilen, vem ska jag ringa nu?

Du kan alltid ringa till vår beställningscentral och få hjälp med den! Det är att ha kvittot redo, för att det underlättar för personalen att kommat i kontakt med bilen du åkte med.
Bra att veta, vi lämnar förlorade saker till polisen.

3- Kontakta föraren du åkte med. Jag har åkt med en förare och vill gärna komma i kontakt med honom!

 För att komma i kontakt med föraren du har åkt med,  ring till vår beställningscentralen.

4- Jag har en hund/kat som jag vill ha med mig i taxibilen. Hur ska jag beställa!

Du kan enklast ringa till 013-10 55 55  beställa din taxi, men glöm inte att tala om för beställningscentralen att du har en hud/kat med dig!

5- Kan jag få betala min taxiresa med faktura?

Absolut, ring till 013-15 99 99 eller 013-10 55 55 och lämna dina personliga uppgifter så hjälper personalen dig!